NKÚ přijme kolegu/kolegyni na pozici KONTROLOR do oddělení kontroly sociálních věcí a životního prostředí (zástup za MD/RD)
Co bude Vaše klíčová odpovědnost?
- Kontrolní činnost zaměřená zejména na oblast sociálních věcí a životního prostředí.
- Monitorování a analýza informací týkajících se sociálních věcí a životního prostředí.
- Rozbor informací týkajících se hospodaření státních organizací.
- Analýza statistických, finančních a účetních dat.
- Analýzy a zpracování odborných textů a analytických materiálů.
- Zpracování stanovisek k materiálům ústředních orgánů a jiných subjektů.
- Zpracování připomínek k předloženým interním a externím dokumentům.
- Komunikace a zpracování materiálů v oblasti mezinárodní spolupráce nejvyšších kontrolních institucí v rámci INTOSAI a EUROSAI.
Co od Vás očekáváme?
- VŠ vzdělání magisterského studijního programu.
- Analytické schopnosti (rozbor problému po věcné stránce) a schopnost syntézy (při interpretaci výsledků).
- Uživatelskou znalost práce s aplikacemi MS Office.
- Znalost anglického jazyka na úrovni B2 výhodou.
- Schopnost týmové práce, samostatnost, zodpovědnost, pečlivost a přesnost.
Co Vám nabízíme?
- Zajímavou, pestrou, stabilní a perspektivní práci ve významné státní instituci v přátelském pracovním kolektivu.
- Propracovaný systém vzdělávání včetně podpory profesního růstu.
- Moderní ICT vybavení (notebook, mobil).
- Ohodnocení dle Platového řádu Nejvyššího kontrolního úřadu.
- Pracovní poměr na dobu určitou 1 rok, následně zástup za MD/RD.
- Zaměstnanecké výhody (pružná pracovní doba, 5 týdnů dovolené, peněžitý příspěvek na stravování, FKSP, dětská skupina)
Místo výkonu práce: Praha.
Možný nástup: nejdříve od 1. 8. 2022, popř. dohodou
Nabídky se strukturovaným životopisem zasílejte nejpozději do 15. 7. 2022 na e-mail: kariera@nku.cz, případně poštou na adresu: Nejvyšší kontrolní úřad, odbor personální, Jankovcova 2, 170 04 Praha 7. V případě, že nebudete vyrozuměni do 30 dnů od data ukončení přijímání přihlášek od uchazečů, nepostupujete do dalšího kola výběrového řízení.