Veřejné zakázky

Zde najdete přehled veřejných zakázek, které NKÚ vypsal od roku 2014. Uvedené zakázky byly zveřejněny na profilu zadavatele nebo na elektronickém tržišti. Zakázky jsou seřazeny po jednotlivých letech sestupně podle data zveřejnění.

Zvolte rok: 2017 | 2016 | 2015 | 2014

Veřejné zakázky NKÚ v roce 2017

Název Popis Datum uveřejnění Číslo VZ (vč. odkazu na e-tržiště nebo soubory ke stažení)
Dodávka hygienických, čisticích a úklidových prostředků a OOPP, obj. č. 10   09.06.2017 T004/17V/00020161
Jazyková výuka zaměstnanců NKÚ   07.06.2017 T004/17V/00019622
RD "Pořízení baterií pro notebook Lenovo ThinkPad T430"   05.06.2017 T004/17V/00019213
Generální projektant stavby sídla Nejvyššího kontrolního úřadu   31.05.2017 VZ0025703
Správce stavby sídla Nejvyššího kontrolního úřadu   31.05.2017 VZ0025693
Výkon činnosti koordinátora BOZP na staveništi (stavba sídla NKÚ)   29.05.2017 Výzva - koordinátor BOZP - II. (pdf, 391 kB)

Výzva - koordinátor BOZP - II. (docx, 104 kB)

Vysvětlení zadávací dokumentace (koordinátor BOZP - II) - 9.6.2017 (pdf, 240 kB)
Překlad výroční zprávy 2016   26.05.2017 T004/17V/00017045
RS - Dodávky kancelářských potřeb a spotřebního materiálu pro kancelářskou techniku, objednávka č. 9   22.05.2017 T004/17V/00017209
Nákup konferenčních židlí Dodávka 53 ks nových konferenčních židlí včetně dopravy do sídla zadavatele 15.05.2017 T004/17V/00016249
Doplnění kancelářského nábytku   27.04.2017 T004/17V/00014067
RS - Revize elektrospotřebičů a elektroinstalace v prostorách NKÚ - obj. č. 3   19.04.2017 T004/17V/00012834
Měření emisí osmi vozidel ve stanici měření emisí   12.04.2017 T004/17V/00012312
Technické prohlídky osmi vozidel ve stanici technické kontroly   12.04.2017 T004/17V/00012272
PDAT-2017, poskytování servisní podpory pro datový sklad Účelem této veřejné zakázky je zajistit provoz, údržbu a rozvoj systému datového skladu a business inteligence nástrojů provozovaného v informačním systému zadavatele. 11.04.2017 VZ0023420
Výkon činnosti koordinátora BOZP na staveništi (stavba sídla NKÚ)   05.04.2017 Výzva - koordinátor BOZP (pdf, 390 kB)

Výzva - koordinátor BOZP (docx, 103 kB)

Vysvětlení zadávací dokumentace (koordinátor BOZP) - 10.4.2017 (pdf, 305 kB)

Zrušení zadávacího řízení - koordinátor BOZP - 20.4.2017 (pdf, 182 kB)
RS - Dodávky kancelářských potřeb a spotřebního materiálu pro kancelářskou techniku, objednávka č. 8   03.02.2017 T004/17V/00003392
Úklid prostor sídla NKÚ Běžný, dispoziční a sezónní úklid kancelářských prostor vč. sociálního a technického zázemí a prostor dětské skupiny NKÚ 31.01.2017 T004/17V/0002908
Pořízení manažerského nábytku Dodávka a montáž manažerského nábytku 30.01.2017 T004/17V/0002754
Úklid prostor sídla NKÚ Běžný, dispoziční a sezónní úklid kancelářských prostor vč. sociálního a technického zázemí a prostor dětské skupiny NKÚ 16.01.2017 T004/17V/0001185

tisk stránky